Offerte pitchen

Offerte pitchen

Een prikkelende offertepitch in de taal van de klant

Een offertepitch is de laatste stap naar succes. Natuurlijk wil je deze pitch winnen.  Je krijgt maar één kans. Het is dus belangrijk om niets aan het toeval over te laten!

Een goede offertepitch klinkt als muziek in de oren van een potentiële opdrachtgever. En is als een prettige melodie die blijft hangen. De deelnemers aan de training leren dan ook op prettige en overtuigende wijze contact te maken. En glashelder uit de doeken te doen wat de voordelen zijn om met het bedrijf dat zij vertegenwoordigen in zee te gaan. 

Zij spreken na afloop de taal van de opdrachtgever en begrijpen zijn behoeften. En zijn in staat om cijfers en feiten tot leven te brengen in een gepassioneerd en overtuigend verhaal.

Dit leren de deelnemers:

  • Ontspannen presenteren
  • Welke ingrediënten een goed verhaal bevat
  • Abstracte informatie omzetten in een concreet verhaal
  • Informatie overbrengen vanuit de beleving van je toehoorders
  • Ruimte innemen en contact maken
  • Emotioneren, beïnvloeden en overtuigen
  • Visueel spreken
  • Gebruik maken van je stem, lichaamstaal en authenticiteit
  • Doeltreffend informatie overbrengen zonder teveel tijd in beslag te nemen
Vraag vrijblijvend een offerte aan.

<  Terug naar hoofdpagina

Meer dan 28.000 professionals volgden onze trainingen.
wwf ah
nuon menzis
rabobank ohra
mvj kpn
fiat perry sports
philips ing
tno tu-delft
abp abn
achmea ahoy
asr aviko
bp cz
danone dnb
dela fontys
gemeente utrecht haagse hogeschool
ahold politie
reaal unilever
veghel venlo
zwitserleven interpolis
knvb nn
nhl eneco
shell vu wageningen