Presenteren voor de financiële branche

Presenteren voor de financiële branche

Abstracte informatie beklijft niet, enthousiaste verhalen wel

Wie in de financiële wereld werkzaam is, zal regelmatig communiceren met klanten uit een andere branche. De beste manier om je publiek kwijt te raken is spreken in vakjargon. Wie mensen wil boeien brengt informatie over in de taal van zijn toehoorders.

In de InCompanytraining ‘Presenteren voor de financiële branche’ leren de deelnemers financiële informatie met enthousiasme over te brengen in begrijpelijke taal.

Ze ontwikkelen het lef om onderscheidend te zijn in woordkeuze en presentatie. Droge informatie zetten zij voortaan moeiteloos om in een origineel en onderscheidend verhaal. Een verhaal dat klanten inspireert en overtuigt van de expertise en de waarde van de aangeboden financiële producten of diensten.

Dit leren de deelnemers:

  • Ontspannen presenteren
  • Welke ingrediënten een goede presentatie bevat
  • Abstracte informatie omzetten in een concreet verhaal
  • Informatie overbrengen vanuit de beleving van je toehoorders
  • Inspelen op de actualiteit
  • Ruimte innemen en contact maken
  • Emotioneren, beïnvloeden en overtuigen
  • Visueel spreken
  • Gebruik maken van je stem, lichaamstaal en authenticiteit
  • Doeltreffend informatie overbrengen zonder teveel tijd in beslag te nemen
Vraag vrijblijvend een offerte aan

<  Terug naar hoofdpagina

Meer dan 28.000 professionals volgden onze trainingen.
wwf ah
nuon menzis
rabobank ohra
mvj kpn
fiat perry sports
philips ing
tno tu-delft
abp abn
achmea ahoy
asr aviko
bp cz
danone dnb
dela fontys
gemeente utrecht haagse hogeschool
ahold politie
reaal unilever
veghel venlo
zwitserleven interpolis
knvb nn
nhl eneco
shell vu wageningen