Presenteren voor installateurs

Presenteren voor installateurs

De rol van doeltreffende communicatie wordt vaak onderschat

Een topproduct of -dienst alleen is niet voldoende om het hart van je potentiële klanten sneller te laten kloppen. Er zijn immers meer goede installatiebedrijven.

Zaken als prijs en service zijn belangrijker dan ooit. Maar de wijze waarop jij en je werknemers je bedrijf, producten en diensten presenteren speelt eveneens een belangrijke rol. Een rol die vaak wordt onderschat.

De InCompanytraining ‘Presenteren voor installateurs’ biedt de deelnemers een gouden kans om daarin het verschil te maken. Zij krijgen tools aangereikt om het bedrijf en werkzaamheden ontspannen, overtuigend en in begrijpelijke taal voor het voetlicht te brengen.

Zij ontwikkelen het lef om op prettige wijze onderscheidend te zijn in woordkeuze en presentatie. Droge informatie zetten zij voortaan moeiteloos om in een origineel en onderscheidend verhaal. Een verhaal dat klanten raakt en overtuigt van de expertise en meerwaarde van het bedrijf.

Dit leren de deelnemers:

  • Ontspannen presenteren
  • Welke ingrediënten een goede presentatie bevat
  • Abstracte informatie omzetten in een concreet verhaal
  • Informatie overbrengen vanuit de beleving van je toehoorders
  • Inspelen op de actualiteit
  • Ruimte innemen en contact maken
  • Emotioneren, beïnvloeden en overtuigen
  • Visueel spreken
  • Gebruik maken van je stem, lichaamstaal en authenticiteit
  • Doeltreffend informatie overbrengen zonder teveel tijd in beslag te nemen
Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Terug naar hoofdpagina

Meer dan 28.000 professionals volgden onze trainingen.
wwf ah
nuon menzis
rabobank ohra
mvj kpn
fiat perry sports
philips ing
tno tu-delft
abp abn
achmea ahoy
asr aviko
bp cz
danone dnb
dela fontys
gemeente utrecht haagse hogeschool
ahold politie
reaal unilever
veghel venlo
zwitserleven interpolis
knvb nn
nhl eneco
shell vu wageningen