Voorlichting geven

Voorlichting geven

Goede voorlichting zet mensen in beweging

Het is belangrijk dat álle vertegenwoordigers van de organisatie uitblinken als zij er voorlichting over geven. En dat zij informatie geven die een potentiële klant in beweging zet.  Omdat het met passie en overtuigingskracht voor het voetlicht wordt gebracht.

Wat willen prospects weten? Hoe warm je ze op? Welke prikkels zijn belangrijk? Hoe maak je werkelijk contact? Hoe bereik je op prettige wijze je doel zonder teveel tijd van klanten in beslag te nemen?

Tijdens de InCompanytraining ‘Voorlichting geven’ leren de deelnemers  op authentieke wijze het enthousiasme voor hun bedrijf en de producten of diensten op anderen over te brengen. Zodat klanten tot de actie overgaan die de organisatie voor ogen heeft!

Dit leren de deelnemers:

  • Ontspannen presenteren
  • Welke ingrediënten een goed verhaal bevat
  • Abstracte informatie omzetten in een concreet verhaal
  • Informatie overbrengen vanuit de beleving van je toehoorders
  • Ruimte innemen en contact maken
  • Emotioneren, beïnvloeden en overtuigen
  • Visueel spreken
  • Gebruik maken van je stem, lichaamstaal en authenticiteit
  • Doeltreffend informatie overbrengen zonder teveel tijd in beslag te nemen
Vraag vrijblijvend een offerte aan.

<  Terug naar hoofdpagina 

Meer dan 28.000 professionals volgden onze trainingen.
wwf ah
vattenfall menzis
rabobank ohra
mvj kpn
fiat perry sports
philips ing
tno tu-delft
abp abn
achmea ahoy
asr aviko
bp cz
danone dnb
dela fontys
gemeente utrecht haagse hogeschool
ahold politie
reaal unilever
veghel venlo
zwitserleven interpolis
knvb nn
nhl eneco
shell vu wageningen