Voorlichting geven
Voorlichting houdt in: op een bewuste en doelgerichte manier communiceren, zodat de doelgroep de informatie kan opnemen en het kan toepassen. Voorlichting kan op diverse manieren gegeven worden: door informatie te verschaffen of door advies of instructies te geven.
Goede voorlichting zet mensen in beweging
Het is belangrijk dat álle vertegenwoordigers van de organisatie uitblinken als zij er voorlichting over geven. En dat zij informatie geven die een potentiële klant in beweging zet. Omdat het met passie en overtuigingskracht voor het voetlicht wordt gebracht.
Wat willen prospects weten? Hoe warm je ze op? Welke prikkels zijn belangrijk? Hoe maak je werkelijk contact? Hoe bereik je op prettige wijze je doel zonder teveel tijd van klanten in beslag te nemen?
Tijdens de InCompanytraining ‘Voorlichting geven’ leren de deelnemers op authentieke wijze het enthousiasme voor hun bedrijf en de producten of diensten op anderen over te brengen. Zodat klanten tot de actie overgaan die de organisatie voor ogen heeft!
Dit leren de deelnemers:
- Ontspannen presenteren
- Welke ingrediënten een goed verhaal bevat
- Abstracte informatie omzetten in een concreet verhaal
- Informatie overbrengen vanuit de beleving van je toehoorders
- Ruimte innemen en contact maken
- Emotioneren, beïnvloeden en overtuigen
- Visueel spreken
- Gebruik maken van je stem, lichaamstaal en authenticiteit
- Doeltreffend informatie overbrengen zonder teveel tijd in beslag te nemen.
Kijk voor meer informatie over onze InCompanytrainingen en het aanvragen van een offerte op maat hier: