Corporate Storytelling
‚Äč

Corporate Storytelling

Klanten gaan niet voor een product op zich, maar lopen warm voor een aansprekend verhaal

Het menselijke brein wordt het meest geactiveerd als we naar een verhaal luisteren. Het is altijd op zoek naar oorzaak en gevolg. En denkt de hele dag in verhalen. Daarom is een verhaal de meest krachtige manier om iets op anderen over te brengen en mensen tot actie aan te zetten.

De docent gaat met de deelnemers op zoek naar de individuele verhalen die binnen het bedrijf leven. De ervaring leert dat zo nieuwe inspirerende invalshoeken naar boven komen. Ze komen uiteindelijk tot een gezamenlijk verhaal dat door iedereen wordt gedragen. En leren hoe je dit met impact voor het voetlicht brengt.

Een verhaal dat potentiële klanten bij de strot grijpt. Dat emoties losmaakt, verbindt en toehoorders tot de actie aanzet die jullie voor ogen hebben. Waarbij op natuurlijke wijze gebruik wordt gemaakt van lichaamstaal, stem en mimiek.

Deze training is ook uitermate geschikte om de teamgeest binnen (afdelingen van) het bedrijf te versterken.

Dit leren de deelnemers:

  • Ontspannen presenteren
  • Welke ingrediënten een goed verhaal bevat
  • Abstracte informatie omzetten in een concreet verhaal
  • Informatie overbrengen vanuit de beleving van je toehoorders
  • Ruimte innemen en contact maken
  • Emotioneren, beïnvloeden en overtuigen
  • Visueel spreken
  • Gebruik maken van je stem, lichaamstaal en authenticiteit
  • Doeltreffend informatie overbrengen zonder teveel tijd in beslag te nemen 
Vraag vrijblijvend een offerte aan.

<  Terug naar hoofdpagina



Meer dan 28.000 professionals volgden onze trainingen.
wwf ah
vattenfall menzis
rabobank ohra
mvj kpn
fiat perry sports
philips ing
tno tu-delft
abp abn
achmea ahoy
asr aviko
bp cz
danone dnb
dela fontys
gemeente utrecht haagse hogeschool
ahold politie
reaal unilever
veghel venlo
zwitserleven interpolis
knvb nn
nhl eneco
shell vu wageningen